


Wszystkie produkty dostępne w naszym sklepie posiadają gwarancję producenta.
Warunkiem ubiegania się o rekompensatę z tytułu gwarancji jest uzupełniona karta gwarancyjna lub dowód zakupu.
Na życzenie klienta możemy uzupełnić kartę gwarancyjną. W tym celu, po rozpakowaniu produktu, proszę przesłać kartę gwarancyjną na adres naszej firmy (dane w zakładce Kontakt) wraz z krótką informacją: ksero lub numer dowodu zakupu oraz dane na które mamy odesłać uzupełniona kartę.
Szczegóły na temat czasu trwania i warunków gwarancji, znajdziesz na stronach internetowych producentów, jak na przykład:
- Armatura Kraków https://www.grupa-armatura.com/pl-PL/serwis/standardy-grupy-armatura#warunki-gwarancji
- Cersanit http://www.cersanit.com.pl/page/gwarancje
- Ferro http://www.ferro.pl/serwis.html
- Franke https://www.franke.com/pl/pl/ks/obsluga-klienta-serwis/gwarancja.html
- Geberit https://www.geberit.pl/uslugi/gwarancje/
- Grohe https://www.grohe.pl/pl_pl/grohe/kontakt/gwarancja.html
- Hansgrohe http://www.hansgrohe.pl/1498.htm
- Keramag http://www.keramag.pl/o-nas/warunki-gwarancji/
- Koło https://www.kolo.com.pl/wsparcie-techniczne/gwarancja/
- Massi http://massi.pl/warunki-gwarancji/
- Nowa Gala http://www.nowa-gala.com.pl/pl/index/html/id:441/Gwarancja
- Oras https://www.oras.com/pl/produkty/gwarancja/
- Ravak https://www.ravak.pl/pl/program-gwarancja-3-lata
- Roca http://www.roca.pl/profesjonalne-obszar/resources/warunki
- Sanplast http://www.sanplast.pl/dla-specjalistow/dla-partnerow-handlowych/warunki-gwarancji/