


Jeżeli zmieniłeś zdanie i chcesz zwrócić zakupiony towar zapoznaj się z poniższą instrukcją.
1. Sprawdź, czy spełniasz poniższe warunki, uprawniające do dokonania zwrotu:
- nie minęło 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki lub odbioru zamówienia
- zakupu dokonałeś jako osoba prywatna (nie na firmę)
2. Wypełnij oświadczenie o odstąpieniu od umowy kupna-sprzedaży zawartej na odległość i dostarcz je nam w wersji elektronicznej lub papierowej, tak aby dotarło do nas, we wskazanym powyżej terminie.
3. Po wpłynięciu do nas oświadczenia, skontaktujemy się z Tobą mailowo. Otrzymasz potwierdzenie, jeżeli spełniasz warunki uprawniające do dokonania zwrotu.
4. Wyślij lub przywieź zwracany towar (wraz z oryginałem oświadczenia) na adres naszej firmy (dane w zakładce "Kontakt") w ciągu 14 dni kalendarzowych, od poinformowania nas o chęci zwrotu.
Stan zwracanego towaru
Zgodnie z treścią ustawy: "towar powinien zostać zwrócony w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu". Prosimy o nie odsyłanie towarów zniszczonych lub niesprawnych. Tego typu produkty, należy zgłaszać poprzez reklamację.
Dodatkowe informacje:
- zwrotów można dokonywać w godzinach pracy sklepu
- koszty zwrotu towaru ponosi klient
- sklep zwraca wartość towaru oraz koszt wysyłki towaru (zwrot kosztu wysyłki nie przysługuje, jeżeli zwracana jest jedynie część, a nie całe zamówienie)
- Klient otrzyma zwrot pieniędzy, na wskazane w oświadczeniu konto, w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania przez nas zwracanego towaru
- jeżeli zwracasz towar osobiście w siedzibie naszego sklepu i chcesz otrzymać zwrot w postaci gotówki, uprzedź nas o terminie swojego przyjazdu
- pamiętaj, aby przed wysyłką zwracanego towaru odpowiednio go zabezpieczyć
- zwrot nie będzie przyjęty, jeżeli wyślesz go za pobraniem lub jeżeli dotrze do nas uszkodzony (towar będzie dalej Twoją własnością, możesz go odebrać z siedziby firmy)